دانستنیها

!به زودی هر چه بخواهید در این مکان پیدا می شود

دانستنیها

!به زودی هر چه بخواهید در این مکان پیدا می شود

زیبا ترین موسیقی ها

 سلام تو این پست می خوام  چند تا از زیباترین موسیقی ها رو بهتون معرفی کنم البته از نظر خودم. لطفا موسیقی ها رو گوش بدید و حتما بگید به نظر شما کدام از همه زیبا تر بود و ببینید من آدم خوش سلیقه ای هستم؟یانه؟آهنگ یانی رو حتما گوش کنید فوق العادست...

 سلام تو این پست می خوام  چند تا از زیباترین موسیقی ها رو بهتون معرفی کنم البته از نظر خودم. لطفا موسیقی ها رو گوش بدید و حتما بگید به نظر شما کدام از همه زیبا تر بود و ببینید من آدم خوش سلیقه ای هستم؟یانه؟آهنگ یانی رو حتما گوش کنید فوق العادست. 

canon in d- یوهان پاخبل


,واقعا آرامش بخشه...


a love for life-یانی

واقعا عالیه من که عاشق این آهنگ هستم تو شبکه 6 هم پخشش می کنه


kiss the rain-yiruma

این هم آرامش بخشه و زیبا


موسیقی فیلم بازی تاج وتخت- رامین جوادی


یعنی واقعا شاهکاره خیلی خیلی قشنگه باید به خودمون افتخار کنیم که خارجی ها موسیقی فیلم هاشون رو میدن ایرانی ها بسازن.


موسیقی فیلم دزدان دریایی کارائیب-هانس زیمر


واقعا قشنگه ...


موسیقی فیلم میان ستاره ای- هانس زیمر



نظرات 1 + ارسال نظر
Cliare.V یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 18:16

عالی عزیزم.... :) ♡♡♡♡♡ ☆☆☆☆☆

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد